naY2 on acrylic

|


naY2 on acrylic

Ini adalah percubaan pertama guna acrylic utk graffiti letter aku (naY2).. aku tak ada pendidikan formal pasal penggunaan berus. hanya belajar dari penglihatan. berbalik pada tahun lepas semasa bekerja di Central Market. Setiap hari aku dipengaruhi kesan acrylic. Lepak-lepak di Yusof Gajah Galeri berkenalan ngan Jojo, Donald, Jaja dan Rosli sedikit demi sedikit mula minat.

Tambah pula THEYART Studio menganjurkan pameran KECIK-KECIK. dapat pula aku bertukar pendapat dengan rakan-rakan baru. Dulu aku suka work dari SyahrulFikri. Clean mcm vector :D.. Pastu datang pula Adeputra nk siapkan kerja-kerja untk pameran dia. Memang aku perhati abis la.

Dah setahun pastu baru la skrg aku nak apply apa yang aku perhati. Tapi sblom tu aku ada attend kelas Fathul.. Lebih ke arah expression. Layan jugak. Dapat lepas segala r a s a dalam bentuk warna dan calitan.. So sapa-sapa yang free dan berminat untuk guide aku. Pls ajarkan apa yang belum betul.. Terima Kasih :D

*aku sebenarnya dah bosan ngan digital. serius.. mari balik ke basic. layan cara manual.. painting.. graffiti. perghh sedap!

6 maklum balas:

peijan said...

the future is analog..
sila buang minimo anda huhu..
:P

Ikmal Ibrahim said...

ni nanti kuaq kat rantaiart ke? jual tak?

acituvwxyz said...

akan dijual.. ada lagi yg akan menyusul.. ni percubaan saja. rs mcm ok. so akan proceed seterusnya :D

ulfa said...

haah, nikmat2..
acrylic,digital , masing cantik2.

Ikmal Ibrahim said...

buat hybrid sket...jadila arcryfitti...kuang kuang.

acituvwxyz said...

namasayaku- betol betol betol.. :)
ikmal- haha fenomena baru nih. nnti aku explore lg :P