sembur2 rantai

|

credit to eone
*aku suka mood gambar ni :)


Bomb untuk RANtAi.. terimalah kasihku untukmu sang hakim bagi aku peluang ini. oh maaf tak banyak gambar. ini pon kutip dari kawan-kawan :P

kali ini mogot (character graffiti aku) alami suatu perubahan. aku rasa hampir semua graffiti artis yang bawa genre character pasti ngalami proses perubahan. seperti juga manusia. semakin lama semakin matang. kami (graffiti artis) cuba potretkan revolusi mereka (character) pada dinding untuk kalian semua tatapi. macam album begambar. untuk terbaru aku cuba sarungkan mogot dengan sut. (sebelom ni masa 'meeting of characters' mogot mula ada tangan :D) ok sut. Cookie Monster jadi pilihan aku untuk pertama kali. kenapa? tribute to pelahap biskut yang berjaya. d i a :P




credit to ivery of pipit


Nanti aku upload lagi gambar. Yang ada sekarang tak jelas sangat. Itu pon kalau dapat sumbangan dari kawan2 la :)


2 maklum balas:

Azreenchan said...

hello. i was there, snapped couple of photos!! :D

acituvwxyz said...

can i have some :)