seni ubat gigi :D

|


sapa yang pernah dok asrama mesti pernah main benda alah ni kan? wajib la turun temurun.. prank kaw2. lagi la untuk budak-budak nerd. mesti pernah rasa. tak pon sebab semua kawan-kawan punyai perangai semacam gila haha.. dan aku tak tau pulak kerja bodoh ni boleh twist ke bentuk yang lebih kreatif. nampak kan?

HAHAHA ENJOY!!
balik ni try kt budak-budak rumah

3 maklum balas:

saya.L-A-N-N said...

Siyes. aku pernah buat mcmtu masa camping pengakap krn aku x pnh duk asrama.

akhirnya, KANTOI n aku bersama geng2 disuruh pumping 20kali,jogging 5 round n bersihkan tandas.

haha. padan muka aku. mcm setan. skg ni terasa nak wat kat rumet aku je. haha.

Kechik said...
This comment has been removed by the author.
Kechik said...

hahahahaha gelak sakan smpai abis video ni.. kreatif giler! best! baru ku tau ubat gigi bole wat art selain dari gune utk gigi kakaka