musti ton²

|
HEY ADIK AKAK ABANG
ADA KATON LAWAK TALENTANG
X MO BANYAK CAKAP X MO BANYAK SEMBANG.
AYOH KE PANGGUNG WAYANG!

YEAY!!


WAKAKA.KAKA.. KAKAKA.. KAKA

_________________________________________________________________


belek-belek album lama. terjumpa pulak album kenangan..


rindu rakan-rakan sekolah dahulu. i miss u all la dud
haha hahah ahhahaha...

*sbenarnya saya ada kembar. ACIT dan ACOT :P
(nama liar : komeng dan kuming)



serius kena melawat mereka
http://www.lescopaque.com/
http://www.upindanipin.com.my/

produk tempatan tebaek abad ini.
geram macam nk picit-picit si kembar 2 tu. huhu
enjoy!


_________________________________________________________________


ini pulak album potret abah saya
semasa beliau menjalani latihan askar suatu ketika dahulu.
say c h e e s e abah :D


sementara itu pula. rasa tersentuh bila menatap wajah moyang dan nenek saya..
atok, nek.. cu tak lupa asal-usul kita. sweet kan :)

sayang ibu - 27 april 1884

ini pulak potret moyang atok. dia dulu nakal sket. buas.. tapi lepas kes ni. diorg clash. kata atok. si sbelah pompuan ni macam nak tak nak je. kejap ade kejap tak ade. last² hilang. huhu..
ibarat mimpi ngeri.
jadikan teladan..

tales from eastern ancestors


_________________________________________________________________



oh ya. bagi sesiapa yang terlepas. mahu rekemenkan movie musti tonton kepada anda


wonderCIT and frens!


rm tiga ratus


good luck cit


legally blondecit 2

lebihan movie. sila kesini muvi-muvi mustin tonton
selamat menonton. daaa...



18 maklum balas:

ajinda said...

lol. tergugat upin dan ipin camni haha.

si.trusk said...

hahaha..macam zhial!

zharifzakaria said...

smlm aku mimpi ngeri! ang punya pasai la ni budak botak

amoibelonPEPEL said...

hahaha gile! kembar laa sangat..dah macam toy-yoll terlepas dari bottol je..hahaha..

acituvwxyz said...

haha.. maafkan aku abg2 copaque suma. adik hanya mahu berseronok saja...

ajinda:
adat la. mesti ada competitor :P

terusik:
ang lg siot joget duduk pala but
haha

zaripzakaria:
wakaka bongok. ala comey apa komeng dan kuming.
ekspresi muka CERIA! ngeeee...

happy nitemare dud

acituvwxyz said...

belon pepel:
comey x pic darjah 1 aku? hihi..
save la. framing kan di kamar anda. alolor syuwiitt. haha...

p e N s e l T u m p O L said...

sekali aku rendam pale ko lam sungai bakang ni baru ko tau..
buruk seh...dah la sulah,,,jendol lak tu..!!

aduh...(berlalu sambil tepuk dahi)..
acit..acitt..

kury said...

apesal muka kembar tu macam kacang?

acituvwxyz said...

kury:
pala otak ang haha..
demm kacang bwk jerawat.
soya bean la.. licin sket :D

ItalianMan said...

hahahaha.. fork u

Ladynoe™ said...

macam gampang! bwagaagjakkahkaakhakhakah!

fuzen hasin said...

mcm siotttttttt jeeee acit nih!!!!
adehhh cramp pp gelak...aduihhh~~
acit acot..hahaha

zharifzakaria said...

kem salam kat kawan pak ang, pakcik dillon yang gambaq line 2nd last, 1st dari kiri tu..

rasa nak terajang!!

Fariza said...

ang buat aku ketawa terbangang-bangang..
tenkiu acit..mata aku besar semula..(ngantok)

p e N s e l T u m p O L said...

aku ingat kan sapai pic upin n ipin je tadik..sekali aku tgk bawah..

bageerooo....
ko buek aku nyenyaris terkantoi gelak beso ngan mr,mak la beb..!!!

iyan said...

aku nak jumpa ang mlm nih...
nak sepak pungkok ang!
cilakak!
sakit mulut gua gelak!

acituvwxyz said...

hahaha nk jmp? ha sat sat. ramai sgt so kena beratur. sorg2 la nk jmp aku beratur. plis dgn tenang ok. haha sepak sepak..

豚骨拉麵Tiger said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社