mogot Graffiti intrvw

|


ORIENTAL DAILY - Monday, 2nd march 09


melangkaui sempadan bangsa dan bahasa


hihi petama kali nk ucap.. terima kasih kepada mr.wang dari oriental daily (chinese newspaper) dan eightyfoucube studio gallery yang memanggil aku untuk slot graffiti. ya ini 1st time work street art (graffiti) aku di review. dan pertama kali juga review kat newspaper. yang ada sebelum² ni pon digital work saja featured kt several design mag, web, bla bla.. (territory, fffound, pipit, psdtuts, myc, manic etc...)

*kelihatan juga piece² dari they, bibichun, seek, kioue, rat, vlt, snooze, etc. merujuk keratan akhbar diatas


mogot. serius aku happy. berbaloi jugak la abis duit. bukan sembur kosong :D dan sblom ni pon hidup dia (mogot) kat dinding, sketch book ngan canvas ja... kali ni dah kat surat kabor. huhu seronok².. medium dah besaq dan luas :D dan maaf aku tak dapat terjemahkan ke dalam BM untuk review tu sebab aku seniri pon tak reti baca. haha ini kena tanya nan ngan ella nih..

ini pula sedikit lakon semula. kena action sket. SNAP!.. lokasi bedekatan stesen putra - damai.
credit to mr.wang

(production : meeting of characters vol.1)




terdapat juga di blog mr.wang itu seniri. sila lawati http://760724.blogspot.com/



paham maksud vandal?



22 maklum balas:

jenjibam said...

hai abang artis.

zharifzakaria said...

ada kat email cubies gambar bersaiz besaq.. aku baca-baca la jugak sokkaba cina ni, aku rasa depa kutuk ang duhh.. depa kata apa la budak ni membaziaq pi semboq dinding, pi makan pasemboq lagi best

(jeles).. demn!

Amin said...

Congrats man...

kaydeenasa said...

( ^^)Y☆Y(^^ )


(   ̄)y―oo0O0O〇○**

Anonymous said...

aku dah bca.. tjuk besar tu mksud die "gay yg mlpaskan nfsu didinding2.." anyway sape cine skung.. cehh

si.trusk said...

macam mana mak ang nak baca kt kg?
bukan mak ang nak soh ang jadik doktor ke?
huh!

zharifzakaria said...

aik? permainan ada disini? korang suma dah tertipu dengan permainan aku dan dila hahahahahaha

*idiots

lidah said...

tajuk besar atas tu,
usaha kerajaan mencantikkan dinding-dinding parit


respek la acit. masuk sotkaba siot

acituvwxyz said...

AMIN? wah bro.. sudi jgk ang tgk blog aku. patut la ada dr kansas city dok stalker. haha.. thanks ya.

yg len2 tu thanks bg kata2 maki. dah paham perangai haha.. next 'paper pak arab' lak aku masuk. bomb tebing gaza. cagher? wihuu..

LANN said...

ACIT ang da mcm artease. esok2 anak aku, aku suh die jd mcm ko. bomber.

Anonymous said...

huih! conteng dindengpon buleh masok paper eh? aku nk terai conteng dindeng opis plak la camnie..



* ponggaaahhh!!! hahahaha :))

Anonymous said...

o'o...
tajuk tebal tu..
die tulis...
hot graffiti artist...
haha

Toad McFroggy said...

congrasias! orang klu dah hebat, de tetap akan hebat. walau dlm ape jenis bidang pn.. keep it up bro!

Sue Anna Joe said...

Mintak otograp! Congratulations, di harap banyak lagi peluang sebegini muncul.

When you do it for love, love will come to you!

acituvwxyz said...

mael : bidang engineering aku failed kot :P

ella : haha hotak lu ella. chou citan yaulaiyauci

acituvwxyz said...

SAJ : hikhik thanks. skrg ni kita kt zon mendidik society. kena keja kuat sket la eik. harap2 Raw Visual nnti akan terus TARBABOOWW.. amin

Anonymous said...

hohoho...nasib je aku ade hal, kalo tk mau menyelit tepi2 hari tu...hahaha... nice beb! next time ade lagi projek beb...yeah!

Anonymous said...

pepagi dah kecoh ngan aku kat opis..
eksen..
wat kekembang idong depan aku,,ketepok seliang baru ang tau!

takpe..takpe..
nanti aku wat graviti kek klinik mak aku terus..
ang jangan jeles..


nenoo..nenooo..
polis kije aku osak kan hak kementerian kesihatan..hahaha

. said...

aku dapat baca skit akhbar tu; dia kata antara dorang sumer ko paling hensem. hehehe.. gratz man!

acituvwxyz said...

akta: itu aku x baca pon aku dah tau yg aku plg ensem dlm sume2 tu. hahaha

Anonymous said...

aiya apek...lu aa mnyak syiok aa simbut sana sini..kasi sembut wa punya bilik plak tgk..apa jdi..kot2 mau jadi BMW ka BMX ka..huhu

p/s:i luv u..hahaha

Anonymous said...

wah...hebat gile!nak mintak sign sket (sambil sua bahu kat ang)

amik gmbr tapi tutup molot, xnpk wajah sebenar..kenapa?sebab nya ialah:
a. malu
b. muka chommot
c. molot busuk


jawapan nya ialah yang ketiga tu kan?tukang amik gambar tu amik gambar smbil tutp hidung...


perghh stanggi dowh!! ahaha...